آیت الله جنتی:

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

تهران (پانا) - رئیس مجلس خبرنگان رهبری با بیان اینکه حضور غیرتمندانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری به انقلاب اسلامی بود، گفت بهترین راه شکرگزاری برای این نعمت بزرگ، خدمت خالصانه به مردم است و از مسئولان می‌خواهیم برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

آیت الله جنتی در یازدهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری دور پنجم ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: بهترین راه برای شکرگزاری این‌ نعمت بزرگ، خدمت خالصانه و شبانه روزی به این‌ مردم بزرگ است.‌

وی افزود: در آستانه فرارسیدن سال جدید از مسئولان می‌خواهیم برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید که مقارن با ماه مبارک رمضان است، بروند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ما هم باید هر جا که می‌توانیم از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند، تاکید کرد: خداوند توفیق بدهد که قدر این ایام را بدانیم. با توجه به اینکه به استقبال عید می‌رویم باید به یاد مردم فقیر و گرسنه باشیم. اسلام، پیغمبر و امیرالمؤمنین راضی نیستند یکی از یاران ایشان گرسنه بماند بنابراین تاجایی که می‌توانیم باید به داد مردم برسیم و باید در این ایام دل همه شاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار