مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر مطرح کرد:

ضرورت همراهی و کمک دهیاری‌ها در امر مهم سوادآموزی

اسلامشهر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، در جلسه نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اسلامشهر، بر ضرورت همکاری دهیاری‌ها در امر سوادآموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همراهی و کمک دهیاری‌ها در امر مهم سوادآموزی

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه نهضت سوادآموزی که در سالن جلسات بخشداری مرکزی منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید چهار مدرسه مختلط را در سطح روستاها تفکیک کردیم و با توجه به کمبود منابع انسانی، امکان تفکیک سایر مدارس روستایی مختلط را نداریم.

وی با اشاره به ظرفیت روستاها از جمله مساجد، گروه‌های جهادی و خانه‌های بهداشت در راستای توجه به امر سواد‌آموزی بیان کرد: در نهضت سوادآموزی و شناسایی نیروهای بیسواد محلات مشکلاتی داریم و برای حل این موارد نیاز به همراهی و کمک دهیاری‌ها داریم.

در ادامه، اکرم بهبودی، کارشناس، مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز گزارشی در رابطه با مواردی از جمله،شرایط سنی اتباع و استفاده از پتانسیل روستاها و تمرکز بر ریشه‌کن کردن بیسوادی در روستاها ارائه کرد.

در این جلسه، معاون امنیتی، انتظامی و سیاسی فرماندار، دهیاران بخش مرکزی اسلامشهر و کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر هم حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار