جان دانش‌آموزان البرزی در خطر است

کرج (پانا) - احداث و افتتاح پروژه کنارگذر جدید شهدای حسین آباد راه آهن کرج که چندین سال طول کشیده است تا این پروژه به اتمام برسد باعث شده جان دانش‌آموزان و خانواده‌ها و عابرین روزانه در معرض خطر تصادف قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جان دانش‌آموزان البرزی در خطر است

این طرح در اسفند ۱۴۰۰ در زمان شهردار اسبق کرج افتتاح شد. کنارگذر شهدای حسین آباد راه آهن واقع در محله حسین آباد کرج و قرار گرفتن مدرسه شهید دارابی واقع در سمت راست کنارگذر و تردد روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول و همچنین خانواده ها و عابرین از کنارگذر و عدم نصب پل عابر پیاده و خطوط خط کشی محل تردد عابر پیاده و همچنین عدم نصب چراغ راهنمایی و رانندگی باعث شده جان دانش آموزان و خانواده ها و عابرین روزانه در معرض خطر تصادف قرار گیرد.

همچنین در نیمه دوم سال بدلیل بارندگی، کنارگذر لغزنده شده و نگرانی خانواده ها نیز بیشتر می شود و ممکن است هر لحظه خسارت های جبران ناپذیری را به بارآورد که این موضوع باعت نگرانی بسیاری از اولیا دانش آموزان شده است. بنابراین در این منطقه از کرج و نیاز فوری و مبرم جهت نصب پل عابرپیاده و یا خطوط عابر پیاده ضرورت دارد. مسئولان مدرسه و اولیا دانش آموزان نیز پیگیر نصب پل عابرپیاده هستند اما تاکنون اقدامی از طرف مسئولین مربوطه صورت نگرفته است. تا قبل از اینکه حادثه ای جبران ناپذیر رخ دهد باید به این مسئله رسیدگی شود.

دانش آموزخبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار