امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

عدم وابستگی و خودکفایی، از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

بهارستان یک (پانا) -‌ امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، رهایی از وابستگی و رسیدن به خودکفایی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
عدم وابستگی و خودکفایی، از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در آیین افتتاح نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب ناحیه یک بهارستان، در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: رهایی از وابستگی و رسیدن به خودکفایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، ما پیش از انقلاب در عرصه‌های مختلف مانند پزشکی، نیازمند کشورهای دیگر بوده‌ایم و توسط آنان مورد سرزنش قرار می‌گرفتیم؛ اما امروز نه تنها وابسته و نیازمند کشورهای دیگر نیستیم، بلکه برجسته‌ترین پزشکان و پیچیده‌ترین درمان‌های پزشکی از آن کشور ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور در ادامه افزود: در عرصه تسلیحات، در زمان پیش از انقلاب، به کشور ما تسلیحات نمی‌دادند، حتی شوروی سابق برای ما سیم‌خاردار هم صادر نمی‌کرد؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما به ۵۰ کشور دنیا تسلیحات صادر می‌کند و تبدیل به یک قطب نظامی و قدرت در خاورمیانه و دنیا شده‌ است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما منکر مشکلات از جمله گرانی و تورم و مشکلات دیگر اقتصادی و معضلات فرهنگی نیستیم؛ البته این‌ها هم علل خودش را دارد؛ اما معتقد هستیم که خدا با ماست و با هر سختی‌ای، آسانی نیز است.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در پایان خطاب به جوانان و نوجوانان اذعان کرد: با وجود هجمه‌های بسیار دشمن، انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه می‌دهد و در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کند، انقلاب بسیار به کشور خدمت کرده است؛ دشمن تلاش می‌کند نسل جوان ما و نوجوان ما را از جویا شدن خدمات انقلاب اسلامی منع کند؛ لذا لازم است به برگزاری و انجام برنامه‌های فرهنگی از این قبیل، ادامه دهید.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار