گزارش‌گیری مدیرکل از آخرین وضعیت رتبه‌بندی فرهنگیان در استان لرستان؛

ازنا و بروجرد در صدر شهرستان‌ها، اشترینان و کاکاوند پیشرو در مناطق

خرم آباد (پانا) - جلسه آخرین وضعیت تایید ضوابط و صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان لرستان در ارتباط تصویری با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بررسی شد که تاکنون ازنا و بروجرد در صدر شهرستان‌ها، اشترینان و کاکاوند پیشرو در مناطق هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ازنا و بروجرد در صدر شهرستان‌ها، اشترینان و کاکاوند پیشرو در مناطق

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) و قدردانی از زحمات همکارانی که بصورت شبانه روزی و کار جهادی پیگیر صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان بودند، گفت: با توجه به برخی خطاهای سیستمی و مشکل کسر ساعت موظفی، اما خوشبختانه تاکنون ۸۴ درصد فرهنگیان استان تایید ضوابط شده و صدور احکام آنها انجام گرفته است.

رضا عزتی با بیان اینکه تا ساعت برگزاری جلسه از ۲۷ هزار فرهنگی استان بیش از ۲۳ هزار تایید ضوابط و صدور احکام انجام گرفته است، افزود: آموزش و پرورش بروجرد و ازنا با بیش از ۹۳ درصد تایید ضوابط و صدور احکام در بین شهرستانهای استان و اشترینان و کاکاوند با ۹۹ درصد در بین بخش‌های استان پیشرو هستند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: مناطقی هم که عملکرد مناسبی در این زمینه نداشتند با اعزام کارشناسان از اداره کل به دنبال رفع نواقص و تسریع در رتبه بندی فرهنگیان هستیم.

پیش بینی می شود با تصمیماتی که مدیر کل آموزش و پرورش استان اتخاذ کردند تا فردا تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان به پایان برسد.

گفتنی است در سه روز تعطیلی اخیر، حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان اداری و ستادی آموزش و پرورش در سطح استان برای تایید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان مشغول به فعالیت هستند.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار