تصمیم بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار چیست؟

تهران (پانا) - اعضای تیم پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار تصمیم مهمی گرفته‌اند تا نتایج اخیر خود را جبران کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار چیست؟

شکست پرسپولیس مقابل هوادار باعث شد تا انتقادات زیادی به این تیم وارد شود و برخی از کارشناسان این حوزه معتقد بودند که یحیی گل محمدی و شاگردانش بیش از حد روی مسائل داوری تمرکز کرده‌اند و به همین دلیل باعث شده تا از نظر فنی تمرکز خود را از دست بدهند.

اکنون از دل این تیم خبر می‌رسد که این شکست تلنگری بوده تا فضای پرسپولیسی‌ها کاملا تغییر کند و با هم متحد شده‌اند تا این روند ناکامی در هفته‌های اخیر را جبران کنند. پرسپولیسی‌ها در صحبت‌هایی که بام هم داشته‌اند تصمیم گرفته‌اند که این نتایج اخیر را جبران کنند و اگر داوری‌ها هم نباید مانعی برای رسیدن به هفدشان باشد.

از اخبار رسیده از تمرینات پرسپولیس این طور به نظر می‌رسد که فضای تمرینی تیم هم تغییر کرده و بازیکنان با انگیزه بهتری در چند روز اخیر کار کرده‌اند و در تمرین پرتلاش تر از همیشه نشان داده‌اند. ضمن اینکه یحیی گل محمدی سرمربی این تیم هم در چند نوبت با شاگردانش صحبت کرده و از آنها خواسته با اتحاد بیشتر فقط روی مسائل فنی تمرکز کنند.

پرسپولیس البته برای شروع دوباره و استارت برای جبران نتایج ابتدا باید در جام حذفی به میدان برود. این تیم روز سه شنبه هفته جاری میهمان سپاهان در ورزشگاه نقش جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار