تاکید نوری بر انجام اقدامات درمانی در خصوص دانش‌آموزان آسیب‌دیده در قم

قم(پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انجام اقدامات درمانی برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده در استان قم، بر اجرای اقدامات جبرانی آموزشی در مدارس و یا در بستر شبکه شاد ویژه دانش‌آموزانی که در حوادث اخیر آسیب دیده‌اند، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاکید نوری بر انجام اقدامات درمانی در خصوص دانش‌آموزان آسیب‌دیده در قم

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث و با استناد به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: هدف از تشکیل حکومت، تربیت است و حکومت است که با کمک مردم عدل و قسط برپا میکند و حقوق خانواده ها را تامین می کند.

وی افزود: تمامی منظومه های معرفتی و ارزشی از برکات مبعث حضرت رسول الله(ص) است که با«اقراء» شروع می شود.

نوری ادامه داد: بحمدالله حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای اهداف و فلسفه بعثت پیامبر گرامی اسلام قرار دارد و خدا را سپاس می گوییم پیرو و محب وجود مقدس آن هستیم که خداوند در‌باره آن حضرت فرمود: «لَوْلاکَ لَمَا خَلَقْتُ الْأَفْلاکَ»

وی عنوان کرد: ان شاءالله همه در مسیر انقلاب حرکت کنیم زیرا همان مسیر اطاعت از خدا و رسول در آیه« يَا أَيُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْكُمْ ۖ» است.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث پیش آمده در برخی دبیرستان های قم، گفت: قم مرکز ثقل نهضت اسلامی است و همه نسبت به این شهر، تکلیف داریم و باید مراقب باشیم که معاندین و بدخواهان انقلاب، همچون اوایل شیوع کرونا، از نام قم سوء استفاده نکنند.

وی ضمن عذرخواهی از همه دانش آموزان آسیب دیده در حوادث پیش آمده برخی دبیرستان های قم و خانواده های آنان عنوان کرد: این خانواده ها همان هایی هستند که در عرصه های مورد نیاز انقلاب بخصوص راهپیمایی 22 بهمن حاضر می شوند و باید قدردان آنان باشیم و ما وظیفه خود اعلام همدردی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم است گروه هایی با حضور مشاوران مجرب در فضای مجازی تشکیل شود تا بخصوص در بحران ها، ایجاد آرامش کنند.

نوری تاکید کرد: معلمین ما نیز ضرورت دارد در حوزه پدافند غیرعامل فعال باشند و آموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت پیوست رسانه ای برای فعالیت های صورت گرفته، گفت: اقدامات درمانی برای دانش آموزان آسیب دیده، اقدامات جبرانی آموزشی در مدارس و یا در بستر شبکه شاد ویژه دانش آموزانی که در حوادث اخیر آسیب دیده اند، به طور مستمر پیگیری شود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار