وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

نقش بی‌بدیل حراست در حفاظت همه‌جانبه و افزایش ضریب ایمنی و سلامت منابع دستگاه تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی به گردهمایی تخصصی کارشناس‌مسئولان و کارشناسان حوزه حفاظت فیزیکی حراست ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور گفت نقش بی‌بدیل حراست در حفاظت همه‌جانبه و افزایش ضریب ایمنی و سلامت منابع دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت دارای اهمیت ویژه است.

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش بی‌بدیل حراست در حفاظت همه‌جانبه و افزایش ضریب ایمنی و سلامت منابع دستگاه تعلیم و تربیت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

آگاهی دارید که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران فرمودند: «علم و پژوهش به عنوان آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه بافساد، استقلال، آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خود دلیل مبرهنی است بر اهمیت شناسایی تهدیدها و راهکارهای مقابله با آن در جامعه ایرانی _ اسلامی که باید فراروی و مد نظر تمامی برنامه‌ریزها در سطح خرد و کلان قرار گیرد.»

در تمامی ادوار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای برهم زدن تعادل اداره جامعه و بروز نارضایتی بین مردم و به دنبال نفوذ و ایجاد بحران در زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی و ضروری کشور به منظور وارد آوردن فشار مادی و روانی بر مردم بودند. هوشیاری و هم‌افزایی همه نهادها با رویکرد مدیریت جهادی و بسیجی، گام موثری در کاهش آسیب‌پذیری‌ها و در عین حال دفاع مقتدرانه در برابر توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

نقش بی‌بدیل نیروهای حراست در حفاظت همه‌جانبه و افزایش ضریب ایمنی و سلامت منابع دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت دارای اهمیت ویژه است.

پیشگیری از تهدیدها و کاهش آسیب‌ها و برقراری نظم و امنیت همراه با هوشیاری مستم، یکی از شاخص‌ها و از مهمترین وظایف حراست است که در حوزه پیشگیری و حفاظت فیزیکی با داشتن 3 ضلع توانمند در حوزه‌های حفاظت فیزیکی، پایش تصویری و پدافند غیرعامل به صورت عینی، نمود پیدا می‌کند.

ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه شما همکاران، امیدوارم در ظلّ توجهات امام عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این همایش آموزشی در جهت نیل به اهداف و تبیین راهبرد شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای نوین و راهکارهای مقابله با آن و حفاظت همه‌جانبه از ایمنی و سلامت منابع این دستگاه عظیم گام های موثری برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار