با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

افتتاح «نمایشگاه مدرسه انقلاب» در دبیرستان صدوق قم

قم (پانا)- «نمایشگاه مدرسه انقلاب» حاصل تلاش و همفکری تشکل‌های دانش‌آموزی فعال در دبیرستان ماندگار شیخ صدوق ناحیه 2 آموزش و پرورش قم با حضور«اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح «نمایشگاه مدرسه انقلاب» در دبیرستان صدوق قم

در مراسم افتتاح نمایشگاه فوق، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه استان قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل، حجت الاسلام علی آبادی معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، هاشمی فرمانده حوزه دو بسیج دانش آموزی قم، حجت الاسلام حسن مرادی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قم و مسئولانی از سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش ناحیه 2 و دبیرستان ماندگار شیخ صدوق حضور داشتند.

در جریان بازدید مسئولان از بخش های دیروز، امروز و فردای نمایشگاه، دانش آموزان طرح های اجرا شده در غرفه ها را با تسلط کامل برای بازدید کنندگان توضیح دادند.

در پایان، تعدادی از دانش آموزان، طرح های ابتکاری جهادی خود برای اجرا در مدارس را برای معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تشریح کردند.

اصغر باقرزاده نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران، هم افزایی تشکل های دانش آموزی و برطرف شدن نقاط ضعف و تکمیل نقاط قوت را از برکات اقدامات فرهنگی و تربیتی در مدارس برشمرد.

جهاد تبیین، حکومت مهدوی(عج)، فضای مجازی، تاریخ انقلاب، نخبگان انقلاب، شهدای دفاع مقدس و امنیت و ... بخش هایی از نمایشگاه بود که مورد توجه و بازدید مسئولان قرار گرفت.

نمایشگاه فوق قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، اما بدلایلی با تاخیر روبرو شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار