مدیر آموزش و پرورش جوادآباد بیان کرد :

پرداختن به ساحت‌های سند تحول آموزش و پرورش، گامی مهم برای تربیت دانش‌آموزان با نشاط است

جوادآباد (پانا) - مدیرآموزش و پرورش جوادآباد، پرداختن به ساحت‌های سند تحول آموزش و پرورش را گامی مهم برای تربیت دانش‌آموزان با نشاط دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به ساحت‌های سند تحول آموزش و پرورش، گامی مهم برای تربیت دانش‌آموزان با نشاط است

عابده مرادی، مدیر آموزش و پرورش شهر جوادآباد، در رابطه با سند تحول آموزش و پرورش، در گفت و‌گو با پانا بیان کرد: «سند تحول آموزش و پرورش دارای شش ساحت است‌، که ساحت هایی که این سند دارد اولویت کاری ما است. ساحت هایی مثل علمی فناورانه، زیستی بدنی، زیبایی شناختی، اعتقادی و ساحت هایی که برای رسیدن به یک جامعه متعالی و پیشرفته راه گشا است و چه من و چه همکارانم باید تمام تلاشمان را بکنیم، تا دانش آموزی، تمام‌ساحتی تربیت کنیم. دانش آموزی که تک بعدی نیست و در تمام ساحت ها به یک حد نساب حداقلی دست یافته و میتواند فردی موفق در جامعه خود باشد.»

وی در ادامه افزود: «نکته بسیار حائز اهمیت، بحث مهارت آموزی است. اگر دانش آموزان ما یک مهارتی را کسب کنند، قطعا احساس ارزشمندی و مفید بودن می‌کنند و از زندگی خود لذت می‌برند و برای رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند.»

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد اظهار کرد: «در بحث تربیت بدنی، می‌توانیم سرزندگی تحصیلی را به واسطه برگزاری مسابقات ورزشی، چه بین پدر و پسرها، مادر و دخترها، پدر و دخترها، همکاران و بین دانش آموزان بیشتر داشته باشیم و با افزایش سرانه ورزشی می توانیم در این راستا کمک کنیم.»

دانش آموز خبرنگار: محدثه قرائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار