سجادی در جمع خبرنگاران:

فردا جلسه‌ جمع‌بندی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت فردا جلسه‌ای درباره انتخاب سرمربی تیم ملی تشکیل خواهد شد که در آن به همراه آقای تاج به جمع‌بندی می‌رسیم.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فردا جلسه‌ جمع‌بندی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود

سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزش پدیده‌ای احتماعی است و ما هم در همه مراحل چه قهرمانی و چه همگانی در خدمت مردم هستیم. به طور مثال همین حالا دورخیز خوبی برای بازی‌های آسیایی داریم و برای سهمیه‌های المپیک هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان می‌رسانیم. همچنین اگر بتوانیم سرانه ورزش را افزایش دهیم، بهترین اتفاق ممکن رقم خورده است.

وی در خصوص وام ازدواج، اظهار کرد: تاکنون وام‌های بسیاری اعطا شده اما در مورد وام ۲۰۰ میلیونی نیاز به زمان داریم زیرا باید در مجلس تصویب شود. از بانک مرکزی بابت تسریع در روند تشکر می‌کنم زیرا نسبت به سال گذشته در همین بازه ۳۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

سجادی درباره انتخاب سرمربی تیم ولی فوتبال، گفت: بارها از من سوال شده و من گفته‌ام که باید از مسئولان فدراسیون در این خصوص سوال کرد. دو تعبیر وجود دارد یکی اینکه نمی‌خواهند عجله کنند تا سر فرصت انتخاب کنند و دیگری اینکه به جمع‌بندی خواهند رسید. فردا جلسه‌ای تشکیل خواهد شد که در آن به همراه آقای تاج به جمع‌بندی می‌رسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار