بازدید و ارزیابی مدارس بخش مرکزی شهرستان شیروان

۱۳ اکیپ طی یک مانور یک روزه، فرایند‌های آموزشی ، پرورشی و بهداشتی مدارس روستایی بازدید کردند

شیروان ( پانا )- مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان از یک مانور آموزشی و ارزیابی_عملکرد روستاهای بخش مرکزی شهرستان شیروان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ اکیپ طی یک مانور یک روزه، فرایند‌های آموزشی ، پرورشی و بهداشتی مدارس روستایی بازدید کردند

فرامرز شجاعی ضمن قدردانی از زحمات تیم های ارزیاب گفت: مواردی که در بازدید ازمدارس مورد بررسی قرار گرفته شامل؛ بررسی اقدامات آموزشی و پرورشی، وضعیت بهداشتی فضای فیزیکی مدارس و خود دانش آموزان، اسناد مالی مدارس، وضعیت تغییر وتحول اموال مدارس، بررسی کارتابل مدارس و گزارش میزان پاسخ به بخشنامه ها و تعداد نامه های رویت نشده، بررسی نحوه ارزشیابی و مستندات این مورد در نوبت اول، بررسی تجهیزات و امکانات ورزشی از قبیل توپ، تور و وضعیت زمین های ورزشی و حیاط پویا، گزارش تعداد جلسات انجمن اولیا، رویت اقدامات و مستندات در ارتباط با بازماندگان از تحصیل، گزارش دقیق وضعیت دانَش آموزان دارای بیماری صعب العلاج بوده است.

وی گفت؛ کارشناسی محترم ارزیابی عملکرد از سرگروه هریک از تیمهای بازدید کننده بازخورد بازدید را بصورت کتبی دریافت نماید تا در جلسه روز چهارشنبه شورای معاونین اداری مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است که در این مانور بیش از ۱۰۰ آموزشگاه از مدارس روستایی با حضور همکاران اداری، راهبران آموزشی و سرگروه های آموزشی در یک روز مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.

خبرنگار: نعمت اله نظری ملوانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار