کشف 150 میلیارد ریال موی مصنوعی قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 150 هزار رشته موی مصنوعی قاچاق خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف 150 میلیارد ریال موی مصنوعی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

وی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بردپو و نگهداری مقادیری کالای قاچاق درانباری به آدرس کهریزک، شهر سنگ، اکیپی از عوامل پایگاه جنوب پلیس از انبار بازدید که در بررسی مقادیری کالا از نوع موی مصنوعی خارجی در آن دپو شده است.

جناب سرهنگ بهرامی افزود: در تحقبقات مشخص شد کالاها در اردیبهشت امسال از شهرهای جنوبی کشور قاچاق و به این انبار منتقل و اسناد و مدارک کالاها مربوط به سال 1393 و 1392 بوده و در سامانه جامع کنترل و نظارت محموله‌های جاده ای (EPL) ثبت نگردیده و فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل 1307کارتن موی مصنوعی مجموعاً 150.110رشته محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار