معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

در هر شهر این استان، خیمه‌های خیابان انقلاب برپا شد

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان

کد مطلب: ۱۳۴۷۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
در هر شهر این استان، خیمه‌های خیابان انقلاب برپا شد

موسی کابلی با حضور در موکب خیابان انقلاب شهر گرگان ضمن تبریک طلوع ۴۵مین خورشید انقلاب بیان کرد دهه فجر انقلاب به مانند آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزارشود.۴۴ سال پیش، دوازدهم بهمن سال ۵۷ از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران شد وهمه این موهبت رامدیون بنیانگذار کبیر انقلاب هستیم .

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در حالی به پیروزی رسید که صدای مهیب انفجار خشم مردم که از ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ در قم آغاز شده بود؛ از تبریز، یزد، جهرم، کازرون، تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، رفسنجان، همدان، نجف‌آباد، گرگان و... به گوش شاه و آمریکا می‌رسید، بنابراین با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در ۲۲ بهمن ماه منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

کابلی در ادامه در راستای گرامیداشت فجر پیروزی و طلوع انقلاب اسلامی بیان کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی استان گلستان نیز چندین برنامه با موضوعات مختلف از جمله تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور، نقد و بررسی مبارزه با استعمار هیس‌طوری، تحلیل ۷ توصیه اساسی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، کیک انقلاب، نمایشگاه انقلاب، رادیو کانون، رادیو بهمن مدارس، ۴۴جنگ کانون های فرهنگی تربیتی، پخش سرودهای پاتوقی، ویژه برنامه سیمای انقلاب، نمایشگاه عفاف و حجاب، اردوی راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت، اعتکاف دانش آموزی،جشن تکلیف دانش آموزی و...را با شور و نشاط در استان اجرا کرد.

کابلی ادامه داد: ۲۲بهمن، استان گلستان حال و هوایی دیگر داشت؛ مردم با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی، با شور و اشتیاق فراوان در راهپیمایی حضور یافتند تا در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کنند. امروز نیز همانند آن روزها تمام خیابان‌های گلستان خیابان انقلاب شدند.

امروز و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم گرگان و استان گلستان، حماسه‌ای به عظمت تاریخ پرافتخار این خطه رقم زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار