مسئول اداره امور بانوان منطقه ۷:

اختتامیه دومین جشنواره تسنیم در منطقه 7 برگزار می شود

مسئول اداره امور بانوان منطقه 7 از برپایی مراسم اختتامیه جشنواره تسنیم از تاریخ 9 تا 11 مهر ماه در بوستان سپیدار و پارک شهید توکلی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه کاشفی با اعلام این خبر افزود: استقرار و توسعه فعالیت‌های خانه‌های تسنیم محلات با هدف ارتقاء توانمندی‌های بانوان و برگزاری مجموعه جشنواره‌های تسنیم زمینه‌ همیاری‌های اجتماعی محلی و توسعه فعالیتهای داوطلبانه‌ بانوان در سطح محلات را افزایش داد. کاشفی با اشاره به اینکه سال گذشته منطقه 7 رتبه برتر جشنواره تسنیم را کسب کرد تصریح کرد: جشنواره تسنیم سال 92 با محوریت کانونها برگزار می شود.

مسئول اداره امور بانوان تصریح کرد: سال گذشته بیشتر بر اساس گروه‌هایی که در محلات تشکیل می‌شد و آموزش‌هایی که می‌دیدند این جشنواره تشکیل شد و دستاورد‌های این گروه‌ها به جشنواره‌ راه پیدا کرد اما امسال جشنواره بر اساس کانون‌های 9 گانه‌ای که بانوان در سرای محلات تشکیل دادندبرگزار می‌شود.
به گفته کاشفی، آموزشهای عمومی و تخصصی به مسئولین خانه‌های تسنیم و دبیران کانون‌ها و دو نفر از اعضای کانون‌ها در ارتباط با روند کار جشنواره ارائه شده است. همچنین اعضای کانون‌ها توسط خود مسئولین خانه‌ها و دبیران کانون‌ها که آموزش دیده‌اند تعیین شدند و پروژه‌های خرد محلی را تعریف کردند که موضوع آن مشکلات و مسائل مربوط به محلات است.
کاشفی تاکید کرد: در اختتامیه این جشنواره، شرکت کنندگان با ارائه دستاوردهای پروژه های تسنیم در قالب پنج محور توانمند‌سازی اجتماعی بانوان، سبک زندگی اسلامی و ایران، نهاد‌ خانواده، ایثار و یکدلی و مشارکت‌های اجتماعی با یکدیگر رقابت می کنند. به گفته وی، دستاوردهای این محورها در قالب لوح فشرده، دفترچه های آموزشی، بروشور، پوستر و عکس در نمایشگاه ناحیه ای جشنواره تسنیم که در روز اختتامیه برپا می شود، ارائه می شود.مسئول اداره امور بانوان منطقه 7 یادآور شد: پروژه های برتر هر محله به جشنواره منطقه ای و سپس به جشنواره جشنواره ها که در برج میلاد برگزار خواهد شد، راه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار