فرمانده سپاه ثامن‌الحجج پاکدشت:

انقلاب اسلامی ایران شجاعت را در رگ‌های عالم به جریان انداخت

پاکدشت (پانا) - فرمانده سپاه ثامن‌الحجج پاکدشت گفت انقلاب اسلامی ایران شجاعت را در رگ‌های عالم به جریان انداخت.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران شجاعت را در رگ‌های عالم به جریان انداخت

سرهنگ رضا امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج پاکدشت در مراسم اجتماع بسیج فرهنگیان، اذعان کرد: انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین نعمت الهی است، نعمتی بالاتر از وجود حکومت الهی نیست. تشکیل حکومت دینی و الهی، فلسفه و اساس نزول انبیا است؛ تمامی آنها جانشان را در مسیر سرنگونی طاغوت و اقامه حکومت الهی فدا کردند.

وی ضمن تاکید بر وظیفه افراد در جامعه نسبت به این نعمت الهی ادامه داد: در تمام تاریخ بشریت فقط یک حکومت وجود دارد که توانسته هدف غایی تمام انبیا را محقق کند و در مسیر نظامی دینی و الهی حرکت کند و آن هم انقلاب اسلامی ایران است؛ اما مسئله مهم این است که انقلاب اسلامی و به ویژه پیامی که این انقلاب صادر می‌کرد محدود به چهارچوب و مرزهای ایران اسلامی نشد، این پیام به تمامی عالم بازتاب پیدا کرد و الگویی بی مثال برای تمام عدالت‌خواهان جهان شد.

فرمانده سپاه ثامن الحجج پاکدشت تاکید کرد: امروزه، اگر در گوشه‌ای از جهان حکومتی شجاعت مقابله با استعمارگران و شیاطین عالم را دارد ، سرمنشأ آن انقلاب اسلامی ایران است و این شجاعت را در رگ‌های عالم به جریان انداخت.

امجدی، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را استمرار و ایستادگی ملت ایران در دفاع و پشتیبانی از حکومت الهی و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد : امروز ما در دوره‌ مهمی از تاریخ ایستاده‌ایم ، دوره‌ای که آمال و آرزوی تمامی انبیا و ائمه بوده است؛ شیاطین عالم در اوج افول خود و در مقابل حکومت الهی در اوج درخشش خود قرار دارد، امروزه انقلاب اسلامی ایران مولد و صادرکننده ایدئولوژی و الگو به تمام جهان است.

فرمانده سپاه ثامن الحجج(ع) پاکدشت در پایان اظهار کرد: هدف دشمن خدشه‌دار کردن همین تلالو و درخشش چشم‌گیر ایران اسلامی‌ است و سلاح جبهه حق و شما فرهنگیان، ابزار محبت است؛ دل‌های جوانان این مرز و بوم آماده‌ پذیرش حق است ، باید با نسخه محبت این دل‌ها را با سرمنشا حقیقی‌شان پیوند داد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار