حضور پرشور جوانان دهه هشتادی در راهپیمایی

مردم خراسان شمالی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خود حماسه آفریدند

بجنورد (پانا) - مراسم چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار، فارس، ترک و کرد و تات و ترکمن در بجنورد برگزارشد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم خراسان شمالی در جشن سالگرد پیروزی انقلاب با حضور خود حماسه آفریدند

شرکت عموم مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر زنده بودن و ایمان راسخ و دلبستگی مردم به اسلام، قرآن و نظام است. حضور پررنگ دانش آموزان در راهپیمایی امروز مایه افتخار کشور ایران است و دشمنان خیلی سعی کردند بر دانش آموزان تاثیر بگذارند، ولی دانش آموزان با حضور پرشورشان در راهپیمایی، جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ مسئول و غیرمسئول فوج فوج آمده بودند تا با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه خود را با آرمان‌های حضرت امام (ره) شهدا و رهبر فرزانه ‏انقلاب ‏اعلام کردند.‏

شعارهای «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، در خیابان‌های شهر طنین انداز شده بود و خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ در دلها زنده کرد.

پس از پایان راهپیمایی و تجمع مردم اجرای سرود، پس از سخنرانی مسئولین، قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت شد ‏که مردم با سردادن فریادهای الله ‏اکبر آن ‏را تایید کردند.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار