رئیس اداره ورزش و نوجوانان شهرستان‌ بهارستان:

جوانان پایه و اساس هر کشور هستند

بهارستان‌یک (پانا) - رئیس اداره ورزش و نوجوانان شهرستان‌ بهارستان در گردهمایی نخبگان شهرستان، جوانان را پایه و اساس کشور دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۷۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانان پایه و اساس هر کشور هستند

گردهمایی نخبگان شهرستان با حضور ستار دارابی رئیس اداره ورزش و نوجوانان و سایر مسئولین بهارستان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

در ابتدای جلسه، نخبگان علمی و فرهنگی، مشکلات شهرستان‌ بهارستان را از دیدگاه خود بیان کردند و به گفتگو و تبادل نظر جهت رفع‌آن‌ها پرداختند.

در ادامه نشست، ستار دارابی رئیس اداره ورزش و نوجوانان شهرستان‌بهارستان، انگیزه و استعداد نوجوانان را عامل پیشرفت کشور دانست و گفت: جوانان هر کشور، پایه و اساس آن کشور هستند که مقام معظم رهبری می‌فرمایند:"همواره تمرکز کنید که دشمن نسبت به کدام بخش و قشر حساس است تا آن بخش را حمایت و تقویت کنید" که جوانان و نوجوانان کشور ما همواره از اهداف دشمن بوده‌اند؛ بنابراین همه ما با کمک و همکاری یکدیگر سعی می‌کنیم که دشمن را از رسیدن به اهداف خود منحرف کنیم و در تا حد ممکن به مسائل و مشکلات آن‌ها بپردازیم.

دارابی در ادامه ضمن اشاره به چگونگی حل مشکلات نوجوانان، عنوان کرد: اشتغال، ازدواج، مسکن و حمایت‌های مالی جهت انجام فعالیت‌های ورزشی و پژوهشی، از عمده‌ترین مشکلات جوانان به شمار می‌رود که با در نظرگیری خانه جوانان، که تا هفته آینده، آیین افتتاحیه این خانه را داریم، با همت و تلاش کارشناسان و سرمایه‌گذاران به حمایت و استعدادیابی نوجوانان و جوانان شهرستان‌ بهارستان در هر زمینه‌ای مخصوصا ورزش، خواهیم پرداخت.

وی در پایان گفت: امید است با وجود خانه جوانان در شهرستان، بتوانیم مشکلات جوانان مستعد بهارستانی را حل کرده و به پیشرفت و توسعه شهرستان‌ بهارستان بپردازیم.

دانش‌آموز خبرنگار‌: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار