امام جمعه موقت اصفهان:

دهه هشتادی و نودی‌ها با حضورشان در راهپیمایی ٢٢ بهمن اطاعت از ولی فقیه را به جهانیان نشان دادند 

اصفهان(پانا) - امام جمعه موقت اصفهان گفت دانش‌آموزان ، دهه هشتادی و نودی.ها حضور جدی و پرشور خود را در این صحنه نشان دادند و با حضورشان همدلی و اطاعت از ولی فقیه را به جهانیان نشان دادند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دهه هشتادی و نودی‌ها با حضورشان در راهپیمایی ٢٢ بهمن اطاعت از ولی فقیه را به جهانیان نشان دادند 

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در گفتگو با پانا گفت: تشکر می کنم از حضور پرشور دانش آموزان ، دهه هشتادی و نودی ها حضور جدی و پرشور خود را در این صحنه نشان دادند و با حضورشان همدلی و اطاعت از ولی فقیه را به جهانیان نشان دادند.
در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش گفت:امروز همه آمده اند تا نشان دهند که انقلاب اسلامی پویا و پیشتاز است و ان شالله متصل می شود به انقلاب جهانی حضرت مهدی است.

وی افزود: در بین این جمعیت عظیم دانش اموزان ، معلمان ، دهه هشتادی ها ، دهه نودی ها ، خوش درخشیدند و حضور بسیار گسترده ای داشتند و نشان دادند که انقلاب اسلامی را درک کرده اند و پیام انقلاب اسلامی را به آیندگان منتقل خواهند کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: من تشکر ویژه دارم از حضور دانش آموزان عزیزم و حضور معلمان و خانواده های محترم دانش آموزان و خانواده معلمان و همه مردم شریف و انقلابی و شهید پرور اصفهان بزرگ که حماسه عظیمی ایجاد کردند و افتخار بزرگی آفریدند برای جمهوری اسلامی و خدا را شاکریم که وارد چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی می شویم و انقلابمان پویاتر از گذشته در سطح جهان می درخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار