امام جمعه اسلامشهر:

مسئولان، قدردان چنین ملتی باشند که همیشه حامی انقلاب و دولت و نظام هستند

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم یوم‌الله بیست و دوم بهمن خطاب به مسئولان گفت، باید قدردان چنین ملتی باشید و بر دستان این ملت بوسه زنید که همیشه حامی انقلاب و دولت و نظام هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان، قدردان چنین ملتی  باشند که همیشه حامی انقلاب و دولت و نظام هستند

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جمع راهپیمایان یوم‌الله بیست و دوم بهمن، این حرکت عظیم را تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و امام راحل دانست و گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار موانع تولید، فن‌آوری،اقتصاد و ... را برطرف کرده و یکی پس از دیگری موفقیت‌های چشمگیری بدست می آورد و گره‌های کور تحریم اقتصادی بدست جوانان دهه هفتاد و هشتادی باز خواهدشد.

وی بیان کرد: به برکت یوم الله ۲۲ بهمن پنجاه و هفت بود که انقلاب اسلامی ایران به دنیا ثابت شده و جبهه مقاومت شکل گرفت و به یک ایده و فرهنگ مشترک رسیدیم و امام راحل به ما ثابت کرد و نشان داد که ما ملت می‌توانیم هستیم و در پرتو انقلاب، امام، شهدا ، آزادگان و ایثارگران در مقابل ارتش‌های تا بن دندان مسلح ایستادیم وهمه را به عقب نشینی وادارکردیم و امروز می‌بینیم در منطقه رژیم غاصب جعلی و موقت صهیونیستی دیگر توان مقابله با جبهه حماس را ندارد.

امام جمعه اسلامشهر ادامه داد: پیشرفت کشور ما در راستای سازش و کنار آمدن با کشور‌های پیشرفته نیست وپ یشرفت کشور عزیزمان ایران در جهت اهتمام انقلابی،جهاد اقتصادی و تبیین دانست.

حجت‌الاسلام برقراری ولایت‌فقیه را یکی دیگر از برکات یوم الله ۲۲ بهمن و جمهوری‌اسلامی دانست و از ولایت فقیه به عنوان ناجی ملت و مردم نام برد و همه پیشرفت‌های اخیر ایران را در پرتو تدبیر و اقتدار ولایت فقیه برشمرد.

وی افزود: ملت ایران ملت دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز است و هرگز گلایه‌ها و خواسته‌های خود را با اعتراضات و اهداف دشمن یکی نخواهد کرد و در صف دشمن قرارنمی‌گیرد و ملت ایران همیشه باعث شده که دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شود و خطاب به مسئولان گفت،باید قدردان چنین ملتی بود و بر دستان این ملت بوسه زد که همیشه حامی انقلاب و دولت و نظام هستند.

امام جمعه اسلامشهر خطاب به دشمنان توصیه کرد: شما باید مکتب و دین اسلام را بشناسید و بدانید که این ملت بر اساس ایمان و اعتقاد به امام و رهبری لبیک گفته و برای این انقلاب سرمایه‌گذاری کردند.این ملت از جان و مال و فرزندان خود گذشتند واین انقلاب به ارزانی بدست نیامده است که به راحتی از دست داده شود.

خبرنگاردانش‌آموز: زهرا کابلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار