فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نظام هر روز قدرتمندتر شده و دشمن وحشت کرده است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌ دشمن همه نیروهای خود را به میدان آورده که به این شجره طیبه ضربه بزند اما همانند گذشته مردم سربلند و سرافراز دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

کد مطلب: ۱۳۴۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نظام هر روز قدرتمندتر شده و دشمن وحشت کرده است

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در راهپیمایی 22 بهمن سنندج و در اجتماع باشکوه مردم این شهر اظهار کرد: کردستان سرزمین فداکاری، فرهنگ و هنر است و در طول عمر نظام اسلامی،‌ با ایستادگی توطئه‌های بزرگی خنثی کرده است.

وی افزود: دشمن همه نیروهای خود را به میدان آورده بلکه بتواند به این شجره طیبه ضربه بزند اما همانند گذشته مردم سربلند و سرافراز دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌‌های خاموش و دیار قهرمانانی است که همواره و در حساس‌ترین لحظات با رشادت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز در مقابل همه کردستانی‌ها زادگاه خود، سر تعظیم فرود آورده که مردانه به میدان آمده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز در سالگرد چهل‌وچهارمین پیروزی انقلاب اسلامی از قدرت متکی به ولایت فقیه برخورداریم که با افتخار به آن می‌بالیم و در این جغرافیا نظام هر روز قدرتمندتر شده و دشمن وحشت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار