نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

قزوین(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، با صدور پیامی، فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر می باشد:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »


  • بهمن، روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بیست و دوم بهمن برای ملت ایران، یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مردم غیور ایران است. بی تردید رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران، در "تبعیت از ولایت مطلقه فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی"، "حضور آگاهانه و به موقع مردم" و "تاسی به فرهنگ متعالی شهادت" تعریف می شود و قطعا تداوم آن نیز، در گرو همین مولفه هاست.

امروز ملت ایران در شرایطی که جبهه دشمن، در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود و عملیاتی ساختن راهبرد "نفوذ" در اراده مردم خلل وارد نماید، بر همه فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و همچون ۴۴ سال گذشته، دشمن را در این صحنه نیز مأیوس نمایند.

تردیدی نیست که ملت ایران، یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، را "فرصتی مغتنم" برای تجدید پیمان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل، شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) قلمداد کرده و به جهانیان نشان خواهند داد که ایران اسلامی، هویت تک تک مرد و زن این مرز و بوم است.

خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همکاران گرامی؛ یوم الله بیست و دوم بهمن، برای همه‌ ما یادگار روزهای شورانگیز بهمن‌ماه ۵۷ و یادآور نقش یاران شهیدمان در پیشبرد نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است؛ رسالتی بزرگ که اینک به‌گونه‌ای دیگر، بر شانه‌های ما قرار گرفته تا با ایجاد روحیه تعهد و تقویت خودباوری و با حفظ وحدت، هدایت‌گر آنان برای رسیدن به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی باشیم.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان عزیز استان قزوین، با استمداد از روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و مدافعان عزیز حرم و امنیت، اعلام می دارم امسال نیز در کنار مردم ولایت مدار استان قزوین در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حضور خواهیم داشت و پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان خواهیم داد.

«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار