برگزاری جلسات توانمندسازی در دبیرستان حضرت مریم(س) جعفرآباد

قم (پانا) - نخستین مرحله از جلسات توانمندسازی دانش‌آموزان، معلمان و اولیا در دبیرستان حضرت مریم(س) شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات توانمندسازی در دبیرستان حضرت مریم(س) جعفرآباد

نخستین مرحله از جلسات توانمند سازی دانش آموزان، معلمان و اولیا با موضوع مهارت های خودمراقبتی در برابر آسیب های اجتماعی در دبیرستان حضرت مریم(س) شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

در این جلسه، ملیحه لطیف، مشاور دبیرستان حضرت مریم (س)، در مورد مهارت خودآگاهی و مدیریت هیجان، مهارت های خودمراقبتی، شناخت رفتارهای پرخطر و ... توضیحاتی برای دانش آموزان شرح داد.

وی با توجه به اینکه دوران نوجوانی بسیار مهم و باارزش است بیان کرد: «در دوره نوجوانی، افراد درگیر احساساتی می‌شوند که این احساسات طبیعی و به طور موقت است. البته راه هایی برای کنترل این احساسات است که باید آنها را به نحو احسن انتخاب کرد.»

در ادامه مشاور دبیرستان حضرت مریم(س) کاربرگ هایی را به دانش آموزان داد که آنها را به صورت گروهی انجام دادند و این کاربرگ ها باعث تثبیت بیشتر مطالب در ذهن دانش‌آموزان شد‌.

در جلسه فوق، «مریم چهره نما» مدیر دبیرستان حضرت مریم(س) و «امیر‌حسین شیخ»، مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است این جلسات در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه(س) روستای قزل آباد جعفرآباد نیز در حال برگزاری است.

دانش آموز خبرنگار: نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار