مدیر کل تامین اجتماعی البرز خبر داد:

مراسم گرامیداشت دهه فجر ویژه خانواده تامین اجتماعی درالبرز برگزارشد

کرج (پانا) - مراسم گرامیداشت انقلاب اسلامی ایران به مناسبت دهه فجر در دانشگاه آزاد امیرالمومنین(ع)  سالن اجتماعات شهید سلیمانی کرج برای خانواده های تامین اجتماعی و تجلیل از کارآفرینان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت دهه فجر ویژه خانواده تامین اجتماعی درالبرز برگزارشد

این بزرگداشت با حضور داریوش طاهرخانی، مدیر درمان و بهداشت تامین اجتماعی، داود سعدزاده، مدیر کل تامین اجتماعی البرز، قلی شادبخش، رییس عالی کانون بازنشستگان، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش و علیرضا منسوب شانجانی "بنیان گذار و کارآفرین کارخانه فرمند و ستارگان سینما و تلویزیون برگزار شد.

داودو سعدزاده، مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز در این مراسم گفت: از جمعیت ۸۰ میلیون نفری کشور ۵۴درصد را تحت پوشش تامین اجتماعی قراردادیم و برنامه ما در تمامی مناطق استان مانند هشتگرد و نظرآباد... نوسازی کل استان قرار دارد، لذا ما باید توجه داشتیم باشیم که در بیمارستان البرز به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان های کشور خدمات بسیار خوبی به لحاظ کیفی به مردم ارائه می شود.

وی افزود: همچنین با خبری که ،مدیر عامل بیمارستان به ما اعلام کردند یک اقدام خوبی هم صورت خواهد گرفت که به یمن دهه فجر انشالله افتتاح خواهد شد بخش پزشکی هسته ای بیمارستان البرز هست که انشالله آنجا هم کار را شروع می کنیم تا مردم شریف هم بتوانند از خدمات آنجا بهره مند شوند.

سعد زاده اضافه کرد: تشکر می کنم از زحمات تک تک همکاران بیمه و درمان ،یعنی اگر در این مدت زمان که کار می کنیم به پشتوانه همکاران ما دراین حوزه است که کمک های مالی را تامین می کنند تا در واقع ما بتوانیم خدمتمان رابه نحو مطلوبی داشته باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی البرز در ادامه بیان کرد : علیرغم اینکه اداره کل شهرسازی کشور در سال ۱۳۳۹ هیئت دولت وقف تعداد بسیاری زمین را برای ساخت درمانگاه های تامین اجتماعی واگذار کردند الان مدعی این هستند که تامین اجتماعی باید حقوق دولتی را تقدیم اداره کل شهرسازی کنند که من امیدوارم با پیگیری هایی که به جد صورت می گیرد بتوانم این مشکل را حل کنیم.

در پایان این مراسم سرودی توسط پسران دانش آموز کشور خوانده شد و قرعه کشی و مسابقات متفاوتی صورت گرفت و جوایز ارزنده ای به آنان اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار:آیناز مهدوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار