ادامه بارش‌ها و کاهش دما در نقاطی از کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و کاهش دما در نقاطی از کشور بویژه در نوار شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ادامه بارش‌ها و کاهش دما در نقاطی از کشور

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز جمعه 21 بهمن ماه در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده و کاهش دما ادامه خواهد داشت. در روز شنبه 22 بهمن ماه در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی شامل کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل زنجان و قزوین بارش خفیف باران و برف رخ می‌دهد، گفت: یکشنبه 23 بهمن ماه سامانه بارشی در قالب مناطق نیمه غربی و نوار شمالی کشور فعال خواهد بود و سبب بارش در این مناطق خواهد شد.

طی این روز (یکشنبه 23 بهمن ماه) بارش در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، غرب و جنوب اصفهان، شرق لرستان و جنوب همدان شدت خواهد داشت. دوشنبه 24 بهمن ماه بارش در شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، غرب و جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و سواحل شمالی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

سه شنبه 25 بهمن ماه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق بارش ادامه خواهد داشت و این در حالیست که جمعه و شنبه 21 و 22 بهمن ماه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود. در روز جاری جمعه 21 بهمن ماه همدان با 1- و 12- سردترین و بندرعباس با دمای 23 و 13 گرمترین مرکز استان کشور هستند.

امروز 21 بهمن ماه آسمان تهران ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد خواهد داشت، گفت: بیشترین دمای تهران 6 و کمترین 2- خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار