نماینده ولی فقیه در دیدار با جمعی از فرهنگیان خراسان جنوبی عنوان کرد:

تعلیم و تربیت صحیح، لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب است

بیرجند (پانا) - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت برای دست یابی به آرمان‌های انقلاب، تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده لازم است و پرورش انسان‌های مستعد و فاخر وظیفه اصلی آموزش و پرورش در نظام اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت صحیح، لازمه تحقق آرمان‌های انقلاب است

آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار کرد: شخصیت انسان در آموزش و پرورش شکل می گیرد و تمام کسانی که در تربیت انسان موثر هستند مسئول هستند.

آیت الله عبادی همچنین گفت: فاصله ما با آرمان‌های انقلاب به اندازه یک قدم فطری است و برای پیشرفت و توسعه جامعه در تمام امور معنوی و مادی و تولید و تربیت نیروی توانمند و مومن باید همه تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مسئله تربیت و پرورش انسان صالح و جهاد تبیین مورد توجه آموزش و پرورش است و در این راستا بیش از ۷۰۰ نشست برگزار شده است.

سید علیرضا موسوس نژاد با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در این راستا گفت: جهاد تبیین در آموزش و پرورش و مدارس دنبال می‌شود و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس برای دانش آموزان بازگو می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین گفت: در ۸۰ درصد مدارس استان نماز جماعت اقامه می‌شود و۲۰ درصد دیگر هم مدارس روستایی هستند که در روستا‌ها بیشتر اقامه نماز در مساجد انجام می شود.

وی همچنین گفت: امسال دانش آموزان زیادی در اعتکاف شرکت کردند و۸۰ درصد معتکفین از کودکان و نوجوانان دانش آموز بوده اند.

خبرنگار: فاطمه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار