جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی:

در راهپیمایی 22 بهمن همدلی‌ و غیرت ایرانی را پیش چشم عالمیان به نمایش می‌گذاریم

تهران (پانا) - جمعیت وفادار‌ان انقلاب اسلامی‌ در آستانه طلیعه چهل‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
در راهپیمایی 22 بهمن همدلی‌ و غیرت ایرانی را پیش چشم عالمیان به نمایش می‌گذاریم

‌متن این بیانیه بدین شرح است:

«هو العزیزالحکیم‌

یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَیُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ
خداوند سخن باطل را محو و نابود و حق را ثابت و برقرار می گرداند. (شوری آیه 24)‏

"دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است."‏ ‌‌مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
‏ ‏
خداوند قادر متعال را شاکریم که ایران اسلامی سربلند در سایه حق تعالی، به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، تحریم‌ها و زورگویی‌های غرب به‌ویژه ‏آمریکای جنایتکار و اذنابش و نیز خیانتکاری‌های برخی کشورهای مرتجع منطقه، به یاری ذات اقدس باری تعالی، بر همه مشکلات فایق آمده و با برهم زدن معادلات جهانی، هندسه قدرت را تغییر داده است.

امسال نیز در یوم الله 22 بهمن،‏ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پر‌شور‌تر از سال‌های گذشته جشن می‌گیریم و به جهانیان اعلام می‌کنیم که همچنان پیرو بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (دامه عزه) هستیم، پای انقلاب ایستاده‌ایم و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ‏ستمدیده و مظلوم را می‌شنویم. همگان بدانند که ایرانیان عزت‌مند با توکل بر خداوند منان شدیدترین تحریم‌ها را تحمل کرده و تسلیم ظالم نمی‌شوند. ایران قوی، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، پرشتاب‌تر از همیشه در مسیر تحقق اهداف مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی، "تمدن‌سازی و جامعه‌پردازی نوین ایرانی اسلامی" گام برمی‌دارد.‏

ولی امر مسلمین جهان در اقدامی داهیانه، بر اساس رافت اسلامی و منش عفو عند المقدره با صدور فرمان عفو عمومی و بخشیدن بسیاری از فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر، منش و فرهنگ گذشت و اصل رحماء بینهم را مثل همیشه به همگان نشان دادند و نقشه‌های دشمنان را بار دیگر نقش بر آب کردند. ما فرزندان ایران زمین در کنار یکدیگر در چهل و چهارمین جشن انقلاب، با وحدت و یگانگی، در صفوف دشمن‌شکن، پیام همدلی‌ و غیرت ایرانی را پیش چشم عالمیان به نمایش می‌گذاریم و با مشت‌های گره‌ کرده و دل‌های محکم پاسخ هتاکان به قرآن مجید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دولت و مجلس انقلابی را خواهیم داد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و ادای احترام و قدردانی از خون شهدای گرانقدر و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، قاطبه ‌مردم ولایتمدار، شریف و انقلابی ایران اسلامی را همچون گذشته به حضور و مشارکت پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می‌کند. جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ایران از همه اقوام ایرانی، گروه‌های سیاسی و دوستداران ایران سربلند دعوت می‌نماید به دریای خروشان عزت و عظمت بپیوندند و با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان جنایتکاران غربی، یاوه‌گویان، معاندین و پیاده نظام خود‌فروخته بکوبند. امسال نیز با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و خون شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر عهد خود پایبند خواهیم بود و نمی‌گذاریم این انقلاب به دست نا‌اهلان بیفتد.
انشاء الله.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار