معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز(پانا) - در دهه فجر دو زمین چمن مصنوعی با حضور صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی، فرماندار، ریاست اداره آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان در دو آموزشگاه زنده یاد کریمی شهر طرقبه و هنرستان شهید باهنر شاندیز افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در طرقبه شاندیز

صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با اعتبارات وزارتی و استانی تخصیص یافته به تربیت بدنی مدارس و با همراهی مدارس، اولیا و مسئولین شهری توانستیم در شهرستان طرقبه شاندیز به بهترین شکل دو مورد از بهترین چمن‌های مصنوعی آموزش و پرورش را در دو مدرسه خوب ایجاد کنیم.

وی افزود: از مجموعه همراهان آموزش و پرورش به ویژه مدیر اداره آموزش و پرورش و معاونین که این فرصت را در کنار تربیت بدنی برای دانش آموزان فراهم کردند قدردانی می‌کنیم.

صفدر سلطانی بیان کرد: مجموع اعتباراتی که برای چمن مصنوعی در استان تخصیص پیدا کرد، ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای هر چمن بوده است. اما اینجا با مشارکت خوب اولیا و مسئولین شهری تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد یعنی ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان مشارکت خود آموزشگاه بوده است. هر کدام از این چمن ها قریب به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته یعنی امروز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان دو چمن مصنوعی در دو آموزشگاه دبیرستان زنده یاد کریمی شهر طرقبه و هنرستان شهید باهنر شاندیز افتتاح شد.

وی عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضای ورزشی در مدارس آغاز شد و امروز پس از یکسال بالغ بر ۱۰۱ فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان مورد بهره برداری قرار گرفته است که با تخصیص اعتبار لازم، این طرح به صورت گسترده‌تر اجرا خواهد شد. مصطفی مصدقی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات صورت گرفته، نگاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل به شهرستان طرقبه شاندیز را نگاهی ویژه دانست که با تخصیص اعتبار لازم و همکاری های مستمر، شاهد افتتاح همزمان دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان هستیم.

در پایان مراسم بین دو تیم برگزیده دبیرستان مسابقه دوستانه فوتبال بر روی چمن برگزار شد و با هدایایی از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار