معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

حمایت از آموزش دهندگان لازمه کسب موفقیت سوادآموزی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش گفت حمایت از آموزش دهندگان لازمه کسب موفقیت سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از آموزش دهندگان لازمه کسب موفقیت سوادآموزی است

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از زحمات شهرستان ساوجبلاغ در پیشبرد اهداف سوادآموزی بر استفاده از تمامی ظرفیت های بین بخشی جهت تحقق حجم ابلاغی تاکید کرد.

وی حمایت و دغدغه مندی را لازمه کسب موفقیت در سوادآموزی دانست و افزود: شهرستان ساوجبلاغ با توجه به مهاجرپذیری و وجود اقشار آسیب پذیر در حومه شهر دارای ظرفیت مناسبی برای تشکیل دوره های سوادآموزی و حمایت از این افراد است.

عسگرپور، توسعه کمی و کیفی و تجهیز مرکز یادگیری شهید داود اکبری را از برنامه های اولویت دار دانست و خاطرنشان کرد: مهارت آموزی و حرفه آموزی در کنار آموزش به افراد کم سواد و بی سواد ضمن ترغیب و تشویق به حضور فعال در دوره ها در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر مناسب است.

در ادامه این نشست صمد پورروستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن قدردانی از پیگیری ها و تلاش های معاونت سوادآموزی در کاهش آسیب های اجتماعی اذعان کرد: گستردگی و پراکندگی جغرافیایی ساوجبلاغ با هم، امرسوادآموزی را با چالش های بسیار جدی مواجه کرده است که در تلاشیم با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان و تکیه برخیرین موانع را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار