با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و مدیریت آموزش و پرورش ملارد برگزار شد:

رزمایش استانی ۱۲۰۰ نفره یاوران انقلاب در ملارد

ملارد(پانا)- رزمایش بزرگ یاوران انقلاب، با حضور و مشارکت ۱۲۰۰ دانش‌آموز دختر و همکاری سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و مدیریت آموزش و پرورش ملارد، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش استانی ۱۲۰۰ نفره یاوران انقلاب در ملارد

مانور بزرگ استانی یاوران انقلاب با حضور رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی، حسین سعیدی یکتا مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، با حضور ۱۲۰۰ نفر دانش‌آموز از مدارس فرزانگان، فاطمیه، عطیه ۱ و ۲، عصمت و حاجیه‌خانم نوری از مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در سالن شهید ثمری ملارد برگزار شد.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در این رزمایش از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مانور بیان کرد: انسجام ، اتحاد، هماهنگی و خلاقیت را در برنامه امروز مشاهده کردیم و ایران اسلامی به داشتن دانش‌آموزانی غیرتمند و تلاشگر چون شما می‌بالد.

وی ادامه داد: این رزمایش نمایش اقتدار و توانایی‌های نوجوانان ایران است.

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات همکاران و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رزمایش بزرگ یاوران انقلاب تصریح کرد: با انرژی و اشتیاق دانش‌آموزان مستعد و توانا، قطعاً شاهد درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های مختلف هستیم و قطعا با تلاش و پشتکار، شما آینده این انقلاب را می‌سازید و با همت و غیرت شما این انقلاب استوار می‌ماند.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، ایام الله دهه فجر و شهدای ایران اسلامی، طی سخنانی بیان کرد: یکی از دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی این است که مشارکت دانش‌آموزان در امور تربیتی و آموزشی بسیار پررنگ شده و لازم است با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و خلاقانه برای دانش‌آموزان، مشارکت آنها را تقویت کنیم و به ایده های آنان بها دهیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده کشور در گروه پرورش و تربیت همه‌جانبه شما است و امیدواریم با ایمان به خدا و تقوی و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی آینده ایران عزیزمان را بهتر از قبل بسازید.

مانور یاوران انقلاب، نمایشی قدرتمند و باشکوه از حضور و مشارکت فعال دانش‌آموزان در معرفی دستاوردهای سازمان دانش‌آموزی و انقلاب اسلامی است، این مانور با اجرای برنامه‌های متنوع و نمایش مهارت‌های تشکیلاتی پیشتازان در سالن چند منظوره شهید ثمری ملارد برگزار شد.

این مانور در منطقه ملارد به صورت استانی با همکاری سازمان دانش‌آموری شهرستان‌های استان تهران، برگزار شد و دانش‌آموزان با نشاط و اتحاد، صحنه‌ای حماسی و باشکوه از دستاوردهای دانش‌آموزی انقلاب را به اجرا در آوردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار