سخنگوی چهارمین دوره شورای شهر تبریز خبر داد؛

محسن هاشمی یکی از گزینه های شهرداری تبریز

خبرگزاری پانا: سخنگوی چهارمین دوره شورای شهر تبریز گفت: تعدادی از اعضای شورا با محسن هاشمی برای پذیرفتن سمت شهردار ی تبریز رایزنی کرده اند و وی نیز موافقت ضمنی خود را در این خصوص اعلام کرده است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سعید حاجی زاده در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: صحبت های کوتاهی بین چند نفر از اعضا و آقای هاشمی صورت گرفته و اگر بین اعضای شورا در مورد این گزینه به اجماع برسیم، از وی برای حضور در جلسه شورا و ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: چندین گزینه ملی، استانی و حتی از بین کارکنان شهرداری تبریز مد نظرمان است تا در نهایت با بررسی های لازم شخصی با تجربه و متخصص را به عنوان شهردار تبریز انتخاب کنیم.

این عضو شورای چهارم از اشاره به نام سایر گزینه‌هایی که در این سطح هستند خودداری کرد و گفت: چون با این گزینه‌ها رایزنی صورت نگرفته مقرر شده تا از نام بردن آنها خودداری کنیم.

حاجی زاده تأکید کرد: برای حل نواقصات اساسی تبریز با مشکلاتی نظیر تأمین اعتبار مواجه هستیم و به همین دلیل به دنبال انتصاب چهره ای ملی و پر نفوذ هستیم تا از طریق وی بتوانیم برای تأمین اعتبارات با بخش خصوصی مشارکت کنیم و اهداف خود را به طور منظم پیش ببریم.

این فعال رسانه‌ای استان تاکید کرد: برای انتخاب شهرداری زمان اعلام نمی‌کنیم اما تلاش خواهیم کرد تا پایان مهلت قانونی نسبت به انتخاب و گزینش فردی شایسته که بتواند با حضور در راس هرم شهرداری تبریز برای این شهر مفید واقع شود اقدام کنیم


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار