بارش برف و باران در 27 استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و تقویت آن از بارش برف و باران در ۲۷ استان تا پنجشنبه خبر و نسبت به کولاک برف و آب‌گرفتگی معابر هشدار داد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در 27 استان

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق استان‌های فارس و بوشهر، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و فردا سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد بارش برف و باران و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده استان‌های ساحلی دریای خزر را نیز در برمی‌گیرد. روز جمعه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور و از چهارشنبه تا جمعه کاهش محسوس 4 تا 8 درجه‌ای دما در اکثر مناطق کشور روی می‌دهد.

طی 3 روز آینده وزش باد در اکثر مناطق کشور قابل ملاحظه بوده و خلیج‌فارس در سه روز آینده و دریای خزر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مواج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار