فرماندار شهرستان ملارد:

وجود دانش‌‌‌آموزان با انگیزه و انقلابی، عامل موفقیت ملارد در عرصه‌های مختلف است

ملارد (پانا) - فرماندار شهرستان ملارد درباره دستاوردهای دانش‌آموزان این شهرستان گفت به برکت وجود دانش‌آموزان با انگیزه و انقلابی، امروز این شهرستان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و قرآنی حرف زیادی برای گفتن دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
وجود دانش‌‌‌آموزان با انگیزه و انقلابی، عامل موفقیت ملارد در عرصه‌های مختلف است

جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد با گرامیداشت دهه فجر، در خصوص دستاوردهای مدیریتی در سال گذشته این‌گونه بیان کرد: «توسعه سرانه‌ها و بهبود شرایط آموزشی از توفیقات مجموعه ملارد بود، هرچند تعداد مدارس رضایت‌بخش نیست، اما درصدد رفع مشکلات در این حوزه هستیم، البته افزایش تعداد مدارس در سطح شهرستان هم از کارهای مهم و مفید مجموعه فرمانداری و دولت سیزدهم بوده است.»

وی افزود: «یکی از اقدامات مهم در تحقق سرانه‌های امنیتی، آغاز به کار پلیس‌های تخصصی در شهرستان و استقرار در یک فضای مشخص است، در این راستا ۹۰ دوربین پایش تصویری نیز در ملارد نصب شده است، که امیدواریم به همین تعداد هم در بخش صفادشت نصب شود، تا بتوانیم بسیاری از مشکلات قضایی و امنیتی و ترافیکی شهرستان را به بهترین شکل مرتفع کنیم.»

کریمی همچنین در خصوص تسهیلات بیان کرد: «در زمینه اعطای تسهیلات، رشد قابل چشمگیری داشته‌ایم و در این زمینه وام‌های ازدواج، اشتغال و کارگاهی زیادی به متقاضیان پرداخت شده است. همچنین در ارتباط با پروژه‌های مسکن بدنبال این هستیم که در تامین سرانه‌های مسکن، با سرعت به پیش برویم و به میزان افزایش جمعیت، سرانه‌های مورد نیاز را هم تامین کنیم، در این ارتباط ۱۱۰واحد مسکن برای خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار دارد.»

وی اظهار کرد: «یکی از پروژه‌های در دست اقدام، احداث سینمای ملارد است که تا پایان سال افتتاح خواهد شد. همچنین با تامین اعتبارهای لازم، ۳ کلانتری مورد نیاز شهرستان احداث خواهد شد تا سرانه‌های امنیتی هم به حد مطلوب برسد.»

کریمی در پایان تاکید کرد: «دانش‌آموزان بزرگ‌ترین سرمایه‌های آینده‌ساز کشور بوده و بسیاری از پیشرفت‌های گام دوم، با دستان توانمند دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی حاصل خواهد شد. عرصه جهاد علمی از دیگر رسالت‌های آن‌ها بوده و به برکت این دانش‌آموزان با انگیزه و انقلابی امروز شهرستان ملارد در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد. امروز شهرستان ملارد، مفتخر به حضور دانش‌آموزانی است که با استعدادهای ویژه و هوش بالا در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی و... جز بهترین‌‌های استان و کشور بوده و موفقیت‌های بی‌نظیری را به دست آورده‌اند.»

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار