مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد :

نقش پدر در خانواده الگوی تربیتی است

شهرکرد (پانا)‌- حمیدرضا اکبری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری ، نقش پدر در خانواده را الگو قرار گرفتن ، فداکاری و اخلاق و اعتقاد دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش پدر در خانواده الگوی تربیتی است

اکبری در گفتگو با پانا ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام در خصوص نقش پدر در خانواده عنوان کرد:خانواده اولین مکانی است که کودک در آن مهارت های اجتماعی را می آموزد، مهارتهایی مانند ارتباط با دیگران، مسئولیت پذیری؛ صبر و استقامت و... که در این زمینه پدر به عنوان مدیر خانواده در آموزش این مسئولیتها نقش ویژه ای را بر عهده دارد.

اکبری در ادامه در خصوص بهترین آرزوی پدر بیان کرد: به عنوان یک پدر بهترین آرزوی من تربیت فرزندانی برای ایران اسلامی و پیرو ولایت حق است.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین بهترین فرزند فرزندی است که حقوق دیگران را رعایت کند؛ نقش من به عنوان یک پدر این است که به فرزند خود آموزش دهم که چگونه دنبال حل مشکلات مردم باشد و خود را از نظام انقلاب اسلامی جدا نداند و برای پیشرفت کشور و شهرمان تلاش کند.

حمید رضا اکبری در پایان گفت: پدر بودن شاید سخت باشد ولی ارزش نامش بسیار بالاست زیرا می دانی خانواده ای را تشکیل داده ای که می‌تواند در کنار هزاران خانواده برای سربلندی کشورش تلاش کند.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار