مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

هلال‌احمر مازندران به ۱۸۸ خانوار گرفتار در برف امدادرسانی کرد

ساری (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران گفت امدادگران این جمعیت به ۱۸۸ خانوار گرفتار شده در برف، کولاک و سرما امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
هلال‌احمر مازندران به ۱۸۸ خانوار گرفتار در برف امدادرسانی کرد

غلامعلی فخاری اشرفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران، برف و کولاک در سطح استان از روز سه شنبه یازدهم بهمن به منظور پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی تیم های امدادی این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

فخاری افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در محورهای مواصلاتی برف گیر از جمله محور هراز و کندوان حضور دارند با توجه به تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مازندران مبنی بر گرفتار شدن خودروها در محورهای هراز و کندوان به علت برف و کولاک بلافاصله نزدیک ترین پایگاه ها و تیم های پشتیبان به محل های حادثه اعزام و عملیات رهاسازی و نجات انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: در این مدت امدادگران این نهاد ۱۰ مورد بستن زنجیر چرخ، ۱۶۸ مورد رهاسازی و ۱۰ مورد توزیع اقلام انجام داده است.

فخاری افزود: افراد حادثه دیده در این عملیات ها ۷۵۲نفر بوده که با ۱۲ تیم امدادی و ۳۷ نفر نیروی عملیاتی این خدمات انجام شد.

مقام عالی جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات ها پنج دستگاه آمبولانس ، ۶ دستگاه خودرو کمک دار سبک و یک دستگاه خودرو ست نجات بکارگیری شد.

فخاری اشرفی در پایان با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات در مازندران همچنان ادامه دارد گفت: با توجه به استمرار بارش و مسدود شدن مسیر چند تیم پشتیبان، تا بهتر شدن وضعیت در محور ها حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار