مشاور معاون رئیس جمهور:

فرزندان امروز مسئولین فردا هستند

مشهد (پانا) - مشاور معاون رئیس جمهور گفت فرزندان امروز مسئولین فردا هستند، حضور بچه‌ها در صحنه‌های بازی باعث ایجاد نشاط و اعتماد به نفس می‌شود، بچه ها باید تجربه کنند و بیاموزند و بیاموزانند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان امروز مسئولین فردا هستند

محمد عطائیان، مشاور معاون رئیس جمهور در راستای برگزاری جشنواره بازی و ورزش مخصوص فرزندان شهدا عنوان کرد: فرزندان امروز مسئولین فردایی هستند که باید بتوانند در جامعه ایفای نقش کنند و مسئولیت هایی را داشته باشند. همه ما به عنوان یک شهروند به حضور فرزندان شهدا افتخار می کنیم.»

وی بیان کرد: «حضور بچه ها در صحنه بازی باعث ایجاد نشاط، شوق، ذوق و اعتماد به نفس می‌شود، بچه ها می‌توانند در این عرصه تجربیاتی را داشته باشند، ممکن است در مسیر با مشکلاتی هم مواجه باشند اما بچه ها باید تجربه کنند، بیاموزند و بیاموزانند چون اگر در آینده در جامعه مسئولیتی را به دست گرفتند باید بتوانند به خوبی در آن ایفای نقش کنند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی شرایط بازی برای بچه ها فراهم باشد، آنها می‌توانند با حضور در کنار هم با خرد جمعی، باعث تقویت مشارکت شوند و به این باور می‌رسند که در کنار هم می‌توانیم کار های خوبی را انجام دهیم.

عطائیان افزود: امیدواریم به برکت خون شهدا و با عنایت ائمه توفیق خدمتگزاری به خانواده شهدا را داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار