گلباران گلزار شهدای شهر جعفریه قم به‌مناسبت دهه فجر

قم (پانا) - به‌مناسبت آغاز ایام دهه فجر گلزار شهدای شهر جعفریه قم و شهدای گمنام این شهر غبارروبی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گلباران گلزار شهدای شهر جعفریه قم به‌مناسبت دهه فجر

به مناسبت آغاز ایام دهه فجر گلزار شهدای شهر جعفریه قم و شهدای گمنام این شهر غبارروبی و ایستگاه‌ انقلاب در گلزار شدا برپا شد.

در ابتدای آئین غبارروبی با قرائت آیاتی از قرآن آغاز و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی فاطمی بصیر» امام جمعه شهرستان جعفرآباد قم عنوان کرد: فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی «ره» را گرامی می دارم و تبریک می‌گویم. ما بر حسب وظیفه آماده شده ایم تا با امام شهیدان تجدید میثاق، با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم و با شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس عهد و پیمان ببندیم تا راه پرافتخار و سراسر عزت آفرین امام و شهدا را با تمام وجود با قدرت و صلابت دنبال کنیم.

وی افزود: بدون تعارف هیچ یک از مسئولین نظام و البته مردم به مراتب با بصیرت تر و هوشیار تر از ما مسئولین هستند و در همه جای تاریخ انقلاب مردم پیش قدم و پیشرو و پیش قراول میدان های حساس انقلاب بوده‌اند و هیچ یک از مسئولین و مردم ذره‌ای در دفاع از اصول، آرمان‌ها و ارزش های امام، انقلاب، رهبری و شهدا مماشات نخواهید کرد.

حجت الاسلام فاطمی بصیر ادامه داد: بحمدالله تجربه تاریخی انقلاب و حافظه تاریخی شما مردم به وضوح نشان داده است که هر سال از عمر انقلاب که می گذرد، انقلاب به جای اینکه پیرنر بشود، جوان تر می شود.

وی بیان کرد: انقلاب ما متأسفانه ریزش هایی داشته است ما ناراحتیم و نگرانیم اما رویش های انقلاب به مراتب بیش از ریزش های انقلاب است. انقلاب ما هر سال جوان تر می شود، پژمردگی و فرسودگی در انقلاب و قابوس نظام ما اصلاً معنایی ندارد،سرزندگی، نشاط، طراوت، شادابی و بالایی این انقلاب هر سال پر رنگ تر از گذشته است که امسال هم ما به فضل الهی شاهد رقم زدن حماسه اصیل و خطیر شما را در راهپیمایی خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان جعفرآباد اظهار کرد: همانگونه که امام عزیز ما در بیانات فرموده اند شهدا در حقیقت امام زاده گانند ما باید نگاهمان به هر شهیدی نگاه به یک امامزاده باشد، اینکه امام ما فرمود گلزار شهدا دارالشفاء ما هستند، توسل به شهدا برای ما یک فرهنگ غنی و عمیق شده است.

وی در ادامه «ذبیح الله عبداللهی» فرماندار جعفرآباد قم نیز گفت: «ان شاء الله در ایام دهه فجر پروژه های مختلفی تقدیم مردم شهر خواهد شد، ما ۴٨ پروژه با ١٠٢ میلیارد تومان اعتبار، هم در روستاهای شهر و خود شهر جعفریه در ایام فجر انجام خواهد شد.

در آئین فوق سرودهای مختلفی برای شهدا و برنامه هایی ویژه کودک و نوجوان از جمله برنامه های شاد فرهنگی، مذهبی و انقلابی اجرا شد.

هچنین در مراسم غبارروبی برخی از مسئولان ادارات شهرستان و گروه های بسیج دانش آموزی نیز حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار:نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار