معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان:

در انتشار فرآورده‌ها و تولیدات هنری استان اهتمام جدی صورت گیرد

زنجان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت آثار و تولیدات هنری استان بهتر است با انتشار و گسترش مناسب در سطح کشور توسعه یابند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
در انتشار فرآورده‌ها و تولیدات هنری استان اهتمام جدی صورت گیرد

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت استانداری زنجان، ضمن تشکر از مربیان، هنرجویان و مسئولین اداره آموزش و پرورش، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی را گام مثبت و موثری در ارائه فعالیت های دانش آموزی دانست و گفت: در کنار تولید فرآورده های هنری باید به بازاریابی و انتشار آثار هنری که تولید استان و مخصوصا دانش آموزان و هنرجویان است تلاش شود.

وی ادامه داد: این فعالیت نیازمند ارتباط گسترده هنرآموز با مدیر و معلم است.

شهامی با اشاره به ضرورت ایجاد رقابت سالم بین هنرآموزان مناطق مختلف افزود: بهتر است این هنرها و دستاوردها به مناطق مختلف صادر شوند تا ضمن تشویق آثار هنری باعث ایجاد انگیزه و افزایش توانمندی هنرمندان جوان شود.

معاون توسعه مدیریت استانداری زنجان ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین امام علی(ع) و روز پدر گفت: در نمایشگاه امروز آثار قابل تقدیری با موضوعیت گرامیداشت مقام پدر مشاهده شد و نشان داد جامعه دانش آموزی هنرمند ما در ایجاد و گسترش مفاهیم اخلاقی و اجتماعی و دینی گام های مثبتی برداشته اند.

گفتنی است نمایشگاه دست سازه ها و دستاوردهای هنرآموزان هنرستانهای زنجان روز پنجشنبه در محل هنرستان شهید مطهری ناحیه ۲ زنجان برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار:نرگس درخشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار