پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز دهه فجر؛

دهه فجر، تجلّیِ وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

رشت (پانا) - مدی کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت دهه فجر، تجلّیِ وحدت و میثاق مردم با انقلاب و برقراری ارتباط بین نسل ها است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت، برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شود و دستاوردهای نظام اسلامی را درک کند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر، تجلّیِ وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

همزمان با آغاز دهه مبارک‌ فجر، محمد فائزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان طی پیامی این ایام را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است.

باسمه تعالی
«وَالفَجرِ وَ لَیال عَشر»


«سلام بر فجر و سلام بر فجر آفرینان؛ دهه فجر یادآورِ رشادت‌هایی است که امروز انقلاب اسلامی ایران با شایستگی به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه، از این انقلابِ بی نظیر الهام می‌گیرند.
خدای متعال را شاکریم که به برکت نفس قدسی حضرت امام (ره) و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل ها جاری ساخت و خبر بزرگ و مسرت‌ بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه‌جا فریاد کرد.
این ایام فرصتی است مغتنم تا یاد و خاطره شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی بداریم و با سردادن شعار"ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار" عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید کنیم.

اینجانب به مناسبت گرامیداشت چهلمین و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان گیلان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای این ملت شریف و غیور خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار