استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح ۲۱۰۰ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان در دهه فجر

ساری (پانا) - استاندار مازندران گفت به مناسبت دهه فجر 2100 پروژه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح می‌شود. ‎

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲۱۰۰ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان در دهه فجر

سید محمود حسینی پور در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، با عنوان اینکه همه سیاستمداران دنیا شخصیت منحصر به فرد امام راحل را به عنوان مهم ترین شخصیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جهان معاصر قلمداد کردند خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب توانست اکوسیستم سیاسی دنیا را تغییر دهد و رهبر انقلاب توانست پس از رحلت حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی را تثبیت کند.

حسینی پور ادامه داد: در 44 سال‌ اخیر منافع جریان استکباری توسط انقلاب اسلامی به مخاطره افتاد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همواره در این سالها سر دشمنی و نفاق با ملت ایران داشته است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه الگوی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران آمریکایی ها را نگران کرده است و در استراتژی ۲۵ سال آینده آمریکایی ها نسبت به انتقال سبک حکمرانی‌ جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کردند، اشاره کرد: بیش از ۲۱۰۰ پروژه در دهه فجر در استان مازندران افتتاح خواهد شد که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: در ده سال گذشته رشد اقتصادی استان مازندران منفی بود و در یک سال اخیر با برنامه تحولی که اجرا شد رشد اقتصادی به بالای ۳ درصد رسید و تا پایان سال به بیش از ۵ درصد می رسد.

سید محمود حسینی پور اضافه کرد: یکی از محوری ترین اقدامات در یک سال اخیر در استان مازندران جذب سرمایه گذاری بوده است که اولین فاینانس دولت سیزدهم در سطح کشور توسط استان مازندران منعقد شد که قرارداد فاینانس تامین نیروی برق به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان با کشور چین در ایام دهه فجر منعقد خواهد شد.

استاندار مازندران یادآور شد: آزاد راه قائم شهر ساری که در سال های قبل طراحی شد ولی اجرایی نشد با سرمایه گذاری بانک ملی در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی می شود و بزرگترین پروژه بیمارستانی در استان مازندران که بیمارستان ۱۲۰۰ تخت خوابی در شهرستان ساری می باشد که توریست درمانی و هتلینگ نیز در آن تمهید شده است و یک بیمارستان دیگر در بابلسر در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود و مجموعا ۱۰ هزار میلیارد از طریق تهاتر نفت برای این دو بیمارستان اختصاص داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار