همزمان با سراسر کشور

گلبانگ انقلاب در شهرستان زابل نواخته شد

زابل(پانا) - آیین گلبانگ انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن جمالزهی شهرستان زابل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در شهرستان زابل نواخته شد

صبح امروز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه، مراسم محوری گلبانگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر اسلامی برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان، نمایندگان حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین نظامی و انتظامی، مسئولین دستگاه های اجرایی، فرهنگیان و بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز از مدارس شهرستان در سالن شهید جمالزهی برگزار شد.

حسینعلی دهباشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم در این مراسم اظهار کرد: معاندان و دشمنان نظام اسلامی قصد دارند با ترفندهای تبلیغاتی و موج رسانه‌ای که در اختیار دارند دستاوردهای انقلاب را کوچک معرفی کنند، که در برابر آنها وظیفه سنگینی برعهده ماست.

وی بیان کرد: باید با تبیین آنچه که در رژیم طاغوت بر مردم گذشته و تبیین اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که همان عزت، عظمت و استقلال ایران است، رسالت خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اعتلای نظام جمهوری اسلامی جدا از هرگونه گرایش سیاسی و خط و خطوط حزبی برای همه ما حائز اهمیت است و همه زیر پرچم جمهوری اسلامی و به‌نام نظام اسلامی سوگند یاد کردیم که همواره خدمتگزار مردم ایران باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش ما این است که تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان زابل را با دو سند بالادستی تحول بنیادین آموزش و پرورش و گام دوم انقلاب به پیش ببریم و در این راستا برش آموزش و پرورش سند گام دوم انقلاب را تهیه کنیم و امروز که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان زابل با افتخار اعلام می کنم که مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم.

گفتنی است در پایان، حاضرین از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در این مکان دیدن نمودند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه هاشمی سیستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار