زنگ انقلاب در مدارس خرم‌آباد نواخته شد

خرم‌آباد (پانا) - زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن با حضور مسئولان استانی، مدیران شهرستان خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه شاهد مهر خرم آباد نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس خرم‌آباد نواخته شد

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا و خداباوری وحدت کلمه و مردمی بودن از ویژگی های انقلاب است.

وی افزود: امروز به جایی رسیدیم که ایران به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است و این به برکت خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی است.

عزتی خاطرنشان کرد: امروز به لحاظ علمی و دفاعی ما به توانی رسیدیم که پایگاه عین‌الاسد که مربوط به امریکاست را موشک باران می‌کنیم.

عزتی با توجه به جایگاه زن در این انقلاب،استقلال سیاسی را از دیگر دستاوردها بیان کرد و گفت: رسیدن زن به جایگاه های سیاسی در انقلاب یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب است، این گونه که امام خمینی در این راستا فرمود: دامن مادر بزرگترین مدرسه برای تربیت فرزند است.

وی اظهار کرد: امروز زنان در جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و پست های کلیدی حضور دارند و افتخار می‌آفرینند و ما به آنها می‌بالیم.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار