مراسم استقبال از چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان

گلستان(پانا)-مراسم استقبال از چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور علی محمد زنگانه، استاندار گلستان ؛سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و جمعی از مسئولین استانی و فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم استقبال از چهل و چهارمین سالروز پیروزی  انقلاب اسلامی در گلستان

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: همکاران عزیز، امسال دهه فجر با همیشه فرق می‌کند. امسال با توجه به موضوعات اتفاق افتاده، دانش آموزان حماسه دیگری رقم خواهند زد که نیازمند همکاری، مدیریت و رهبری انقلابی شما است.

وی‌ در ادامه افزود: دانش آموزان نشان خواهند داد که مطیع رهبری هستند و خودشان نتیجه مقایسه دستاوردهای انقلاب را با قبل از انقلاب و تمام دنیا بیان خواهند کرد.

نظری خاطرنشان کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا شکاف ایجاد شده بین نسلی را از بین ببریم. رسالت معلم همین است. همکاران ما نشان داده اند که دل در گرو رهبری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان درباره اشتغال زایی گفت: امسال طبق ماده ۲۸ ،۸۷۰ نفر استخدامی و ۸۲۵ نفر ورودی فرهنگیان داشتیم. در سال گذشته کمبود ۳۲۰۰ نفری معلم داشتیم که به لطف الهی و کمک بازنشستگان فرهنگی‌ آن را پوشش دادیم.

وی درباره سفر وزیر آموزش و پرورش به گلستان بیان کرد: با همت استاندار و فعالیت های گسترده شما همکاران وزیر آموزش و پرورش‌ دو سفر به گلستان داشتند که نتیجه آن اختصاص مبلغ حدود ۳۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان بود. موضوع بعدی کنگره بزرگ قرآنی است که در ابتدا قرار بود در تهران برگزار شود اما با عنایت وزیر آموزش و پرورش و توانمندی های شما در استان گلستان برگزار شد و ما میزبان نزدیک به ۱۰۰۰ دانش آموز از سراسر کشور بودیم.

نظری درباره قرارگاه های تشکیل شده در آموزش و پرورش اظهار کرد: قرارگاه جوانی جمعیت، قرارگاه سند تحول بنیادین، قرارگاه عدالت تربیتی، قرارگاه قرآنی با رویکرد آموزش قرآن، قرارگاه ورزشی شهید سلیمانی در گلستان رقم خورد.

وی در خصوص رتبه های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی در استان نیز خاطرنشان کرد: ۵ رتبه برتر در جشنواره تدریس،۱۴۳ رتبه کشوری در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا، ۲۵ رتبه کشوری در جشنواره کانو‌ن ها، کسب رتبه چهارم دانش آموز گرگانی در کنکور ریاضی فیزیک کشور و … را شاهد بودیم.

در این مراسم سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان از مساعدت‌های استاندار و زحمات جامعه فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار