استاندار اصفهان:

توسعه ارتباط دانش‌آموزان با مسئولان در دستور کار است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت در قالب قرارگاه جهاد تبیین باید شرایطی را فراهم کرد تا ارتباط مدیران کل و مسئولان مختلف دستگاه‌های اجرایی با دانش‌آموزان قوی‌تر و فاصله‌ها کوتاه‌تر شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ارتباط دانش‌آموزان با مسئولان در دستور کار است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ صبح امروز و در آغازین روز دهه فجر و به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی «زنگ انقلاب» توسط سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در مدرسه خیرساز حاج احمد قفال شهر اصفهان نواخته شد.

وی در این آئین، ضمن گرامیداشت دهه فجر و تبریک میلاد امام محمدتقی (ع) اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم در آئین استانی نواختن زنگ انقلاب حضور یابیم و همراه با دانش‌آموزان عزیز این مناسبت را جشن بگیریم.

مرتضوی ادامه داد: در ۴۴ سال گذشته شاهد دستاوردهای مختلف و متعددی در کشور بودیم و امروز ما میراث‌دار سرمایه عظیمی از دانش، تخصص، فناوری، زیرساخت و توسعه در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار اصفهان گفت: امیدواریم به لطف حضرت حق و با همراهی مردم شریف کشورمان بتوانیم نارسایی‌های موجود را با تدبیر رفع کنیم.

مرتضوی با تأکید بر برداشتن فاصله میان دانش‌آموزان و دانشجویان با مسئولان، عنوان کرد: در این راستا و در قالب قرارگاه جهاد تبیین درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم تا ارتباط مدیران کل و مسئولان مختلف دستگاه‌های اجرایی با دانش‌آموزان قوی‌تر و فاصله‌ها کوتاه‌تر شود.

گفتنی است در آغاز دهه فجر امسال ۴۰ مدیرکل استان اصفهان در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار