پدر دانش سلول‌های بنیادی:

آینده به کسانی تعلق دارد که به رشته مورد علاقه خود هم فکر و هم عمل می‌کنند

کرج (پانا) - پدر دانش سلول‌های بنیادی در دیداری که با دانش‌آموزان دبیرستان شهید سلطانی پنج ناحیه 3 کرج داشت عنوان کرد آینده به کسانی تعلق دارد که به رشته مورد علاقه خود هم فکر و هم عمل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آینده به کسانی تعلق دارد که به رشته مورد علاقه خود هم فکر و هم عمل می‌کنند

حسین بهاروند، پدر دانش علم سلول بنیادی در پژوهشگاه رویان با گروهی از دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی پنج ناحیه سه کرج دیدار و به گفت گو نشست.

وی در خصوص سوالات دانش آموزان و چگونگی وارد شدن خود به دنیای پزشکی و سلول های بنیادی با دانش آموزان این دبیرستان مطالب را بیان کردند.

بهاروند در این نشست با دانش آموزان این دبیرستان عنوان کرد: من یک معلم هستم! دغدغه من دانستن و فهماندن است. به نظر بنده انسان باید در رشته های مختلف مانند انگشتان دست تجربه داشته باشد اما در علم این عامل سبب افزایش ابتکار عمل و جامع نگری بیشتری می شود که بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: آینده به کسانی تعلق دارد که به رشته مورد علاقه خود هم فکر و هم به آن عمل می کنند و باید در کارها امید و همت داشت و این نکته مهمی است. به عنوان مثال همت مانند ماشینی است که شما را به حرکت در می آورد و امید آن چیزی است که برای حرکت احتیاج به سوخت دارد.

بهاروند در ادامه افزود: افراد به رشته ها و مشاغل هویت می دهند، نه رشته ها به انسان ها بنابراین سواد چیزی است که سبب تغییر در زندگی شما می شود. اگر سواد تغییر یا حرکتی در زندگی شما ایجاد نکند سواد نیست.

وی در پایان متذکر شد: زندگی همچون ضربان قلب دارای پستی ها و بلندی های زیادی است که هم باعث تکامل تدریجی انسان می شود و هم در این تکامل چالش های زیادی حاصل می شود.

دانش آموزخبرنگار: امیر رضا معدن دار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار