مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران:

خیرین سرمایه‌های ملی هستند

تهران (پانا) - مراسم رونمایی از ۱۰ مستند خیرین مدرسه‌ساز کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خیرین سرمایه‌های ملی هستند

محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران و دبیر مراسم رونمایی از ۱۰ مستند خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در این جمع حضور دارم و خیرمقدم عرض می‌کنم خدمت تمامی عزیزان شرکت کننده در این مراسم. بسیار علاقه دارم که از واژه نخستین برای این رونمایی استفاده کنم، چون در سطح خودش اولین بوده و امیدواریم برای سال آینده دومین مراسم را نیز شاهد باشیم و به اتفاقی سالانه تبدیل شود.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده بودند "اگر در هر حوزه‌ای چشم انداز نداشته باشیم، موفقیت به دست نخواهد آمد و شاهد موازی کاری خواهیم بود، گفت: در امر مدرسه‌سازی نیازمند چشم‌انداز واضع و شفاف در امر مدرسه سازی هستیم، باید بدانیم که امروز حافظی‌ها دیگر در میان ما نیستند، بجستانی‌ها، علیپورها، اردبیلی‌ها و... سرمایه‌هایی بودند که امروز دیگر وحود ندارند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز سرمایه‌های ملی هستند‌ عنوان کرد: سرمایه فقط نفت، گاز و انرژی نیست، ایرانیان از دیرباز با سرمایه فرهنگی کشورشان زنده بوده اند. زندگی خیرین عزیز باید مستند شود تا دتیا بداند چه ظرفیته‌ایی در این کشور داریم.

قربانی در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گنج است و برای تعامل با این نهاد نیاز به تولید محتوا وجود دارد، تاکید کرد: ساخت مستند درباره خیرین مدرسه‌ساز نیز سرمایه‌های گرانبهایی هستند. از همه عزیزان خواهش دارم همه با هم کمک کنیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از این روایت‌های تصویری ساخته شود.

در ادامه این مراسم محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما در رابطه با ساخت مستند انسان‌سازان اظهار کرد: این مجموعه با پیگیری دوستان مجمع خیرین مدرسه ساز و همکاری آموزش و پرورش ساخته شد که امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی یکی از موانع ساخت این مستند را خضوع خیرین دانست که نمی خواهند کارخیرشان را بیان و منتشر کنند و گفت: فیلم هایی با موضوع خیرین برای مردم جذاب است و مخاطب با هم‌ذات پنداری علاوه بر رضایتی که از این نوع آثار دارد، از عمل خیر این عزیزان نیز تاثیر می‌پذیرد و این آثار موجب ترویج کار خیر در جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار