به مناسبت دهه فجر؛

اجرای 5600 فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی در استان سمنان

سمنان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تهیه و تدارک 100 محور برنامه شاخص به مناسبت ایام الله دهه فجر امسال گفت در این ایام، پنج هزار و 600 فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی در استان سمنان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 5600 فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی در استان سمنان

سردار منصور شوقانی در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر که در سالن شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با شعار « ایران استوار، 44 سال افتخار در ایران اسلامی» نامگذاری شده است، قرار داریم.

وی با بیان اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر مجموعه سپاه استان سمنان با سه رویکرد تهیه و تدوین شده است، افزود: رویکرد نخست، روایت پیشرفت است که در قالب برنامه های اردوی راهیان پیشرفت برای طیف اثرگذار به ویژه مجموعه فرهنگیان که مجموعه بسیج فرهنگیان پیش بینی کرده و قرار است در ایام الله دهه فجر حضور فرهنگیان را در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هواوفضای سپاه و دانش آموزان را در شهرک های صنعتی و اماکنی که ظرفیت های پیشرفت دارد، داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در مجموعه استان و خارج از استان نیز در قالب اردوهای راهیان پیشرفت اعزام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: بخش دوم برنامه های مجموعه سپاه استان سمنان در قالب برنامه های امیدآفرینی و جهاد پیشرفت است که در قالب برنامه های فرهنگی و شور و نشاط اجتماعی، در همه شهرستان های استان برنامه ریزی شده است.

سردار شوقانی با اشاره به اینکه حدود 100 محور برنامه شاخص و 5600 فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی در ایام دهه فجر در سطح استان و شهرستان انجام خواهد شد، اظهار کرد: از جمله این برنامه ها، برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر، رونمایی از نماهنگ ها و برنامه های فرهنگی، برپایی کاروان های شادی معابر و میادین شهری، اجرای سرود و .... است.

وی تصریح کرد: بخش سوم برنامه ها جهاد خدمت است که تمام دستاوردهایی که در قالب ارائه خدمت به مردم استان سمنان اجرا خواهد شد؛ از جمله آنها افتتاح 50 واحد نیروگاه های خورشیدی، افتتاح 390 کارگاه تولید اشتغال خانگی، افتتاح پروژه های آبرسانی و استخر ذخیره آب است که در مجموعه استان در این ایام الله دهه فجر اجرا می شود.

دهه فجر، بهترین فرصت جهت تبیین اندیشه ها و تشریح دستاوردها است

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در ادامه با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر بازگو شود، دهه فجر را بهترین فرصت جهت تبیین اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد های این حرکت عظیم مردمی دانست که با رهبری امام خمینی(ره)، عزت، سربلندی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

سردار شوقانی، با اشاره به آغاز توطئه چینی و تحریم علیه ملت ایران توسط دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب اظهارداشت: اقدامات خبیثانه استکبار جهانی نه تنها راه به جایی نبرده، بلکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبری در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در برنامه دهه فجر ادامه داد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب و تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار