فرماندار شهرستان میاندورود مطرح کرد

حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در میاندورود با رویه قانونی

میاندورود (پانا) - فرماندار شهرستان میاندورود با تاکید بر حمایت از فعالان اقتصادی اعلام کرد حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی برنامه مهم دولت سیزدهم است و در این شهرستان این مسئله با جدیت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در میاندورود با رویه قانونی

مدتی است که کلیپی با عنوان سخنان یک فعال اقتصادی که واحد صنفی‌اش تخریب شده در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.

سعید باوند مالک سازه حاشیه جاده ساری میاندورود در اظهاراتی اعلام کرد که سازه وی بدون اطلاع قبلی و شبانه تخریب شده است.

پیگیری‌های خبرنگار پانا نشان می‌دهد سازه یاد شده در حریم جاده ساری ـ میاندورود واقع در روستای بادله قرار داشته که به دستور دادستان شهرستان میاندورود توسط اداره راهداری تخریب شده است.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود در این مورد اعلام کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده؛ اخطاریه های متعدد به تاریخ های ۵ فروردین، ۱۰ اردیبهشت و ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ مبنی بر تجاوز به حریم راه توسط اداره راهداری تحویل مالک ملک مورد نظر داده شده است.

پس از این اخطاریه های متعدد و عدم تمکین مالک، موضوع در دستور کار دادستان شهرستان میاندورود قرار گرفته و دادستان شخصا از بنای غیرمجاز بازدید کرده است و مالک تعهد داد که سریعا حریم راه را آزاد کند که این کار انجام نشد و در نهایت دادستان شهرستان طی صورتجلسه‌ای در تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ جهت عملیات تخریب و آزادسازی حریم تا تاریخ ۱۶ آبان سال جاری زمان تعیین کرده است.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود در ادامه بیان کرد: اما مالک به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و قوانین را نقض کرد و در نهایت دادستان طبق تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی حکم تخریب بنای غیرمجاز نامبرده را صادر و ابلاغ کرد تا مکان را تخلیه کند و با توجه به اطلاع کامل آقای باوند و عدم توجه به اخطاریه‌ها و تعهد شخص وی، ملک مورد نظر مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور ضابطان و نیروهای اداره راهداری تخریب شده است.

علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود به محض اطلاع از موضوع نسبت به تشکیل جلسه با حضور دستگاه های شهرستانی و استانی اقدام و نسبت به رفع مشکل و هدایت مالک جهت اخذ مجوزات قانونی نیز اقدام و مراحل در حال بررسی و اقدام است.

فرماندار شهرستان میاندورود با تاکید بر حمایت از فعالان اقتصادی اعلام کرد: حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی برنامه مهم دولت سیزدهم است و در این شهرستان این مسئله با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس شورای تامین شهرستان میاندورود خاطرنشان کرد: انجام هر گونه فعالیت در شهرستان باید در راستای قانون و قانون‌مداری باشد و در این راستا فرمانداری میاندورود آماده تسهیل امور و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران است که در همین راستا ده‌ها کارگاه تولیدی و فعالان اقتصادی در این شهرستان مورد حمایت دولت قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار