مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد خبر :

جشنواره «همیار معلم» در دبیرستان شهدای مدافع حرم ملارد برگزار شد

ملارد(پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، از برگزاری جشنواره «همیار معلم» با هدف توسعه مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی، یادگیری و موفقیت علمی دانش‌آموزان و انتخاب بهترین‌ همیار، جهت راهیابی به مرحله منطقه‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره «همیار معلم»  در دبیرستان شهدای مدافع حرم ملارد برگزار شد

سیده‌ نرگس حسینی، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، در مورد این خبر تشریح کرد: راه‌های موفقیت دانش‌آموزان در امر تحصیل این است که خود آن‌ها در امر فراگیری دروس، مشارکت داشته و از یادگیری لذت ببرند، یکی از این راه‌ها استفاده از روش‌های فعال تدریس است، به همین دلیل، امسال طرح همیار معلم با همکاری دبیران این آموزشگاه و دانش‌آموزان مستعد وکوشا باجدیت پیگیری و اجرا شد.

وی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان همیار معلم در این جشنواره، ساغر زارعی، پری‌ناز عالی‌پور، یگانه محمدرضا بیگی، آیناز جواهری، ترنم خداپناه، زهرا عزیزی و عطیه تیما بودند. تدریس همیار معلمان، با مشارکت دیگر دانش‌آموزان، مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت و ترنم خداپناه در درس شیمی و عطیه تیما در درس فیزیک، منتخب و به مرحله منطقه‌ای راه‌ پیدا کردند.

مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان، ضمن آرزوی موفقیت برای راه‌یافتگان به مرحله منطقه‌ای، در پایان بیان کرد: این طرح می‌تواند باعث تعامل بهتر و بیشتر دانش‌آموزان با یکدیگر، در راستای اهداف مشخص و در نهایت، ارتقای تحصیلی آن‌ها شود، و همچنین پویایی و خودجوشی همه دانش‌آموزان، در یک رقابت سالم و سازنده و رشد و شکوفایی استعدادهای آن‌‌ها و فرهنگ سازی و نهادینه شدن مشارکتشان، در همکاری و همیاری یکدیگر منجر شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار