انتخاب نماینده تام‌الاختیار شورای شهر برای عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران

تهران (پانا) - در یکصدو بیست پنجمین جلسه صحن شورا مهدی پیرهادی به عنوان نماینده مطلع و تام الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب نماینده تام‌الاختیار شورای شهر برای عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهشی شهرداری تهران

احمد صادقی در جریان بررسی این دستور در پیشنهادی گفت: با توجه به اینکه آقای پیر هادی در زمینه های پژوهشی سابقه خوبی در شهرداری دارد و می‌توانند در این زمینه کمک خوبی داشته باشد، پیشنهاد می‌شود در این زمینه نماینده شورا باشد.

صادقی ادامه داد: در دوره چهارم شورا نماینده مرکز مطالعات شهرداری در جلسات شورا حضور داشتند و در طرح ها و لوایحی که در دستور کار اعضا قرار داشت، نظرات مرکز مطالعات را برای اعضای شورا توضیح و تشریح می‌کردند که می‌توان از این ظرفیت استفاد شود.

در ادامه مهدی چمران گفت : نظر کارشناسی مرکز مطالعات می‌تواند مثمرثمر باشد و از این ظرفیت می‌توان استفاده شود.

در ادامه این بحث قائمی عضو شورا طی تذکری گفت : نیاز به رای گیری نیست و رئیس شورا باید نماینده شورا را معرفی کند .مهدی چمران در ادامه بحث گفت: اگر در متن دقت شود نماینده تام الاختیار شورای اسلامی شهر تهران با معرفی رئیس شورا بعد از اینکه در صحن شورا انتخاب شد رئیس این فرد را معرفی خواهد کرد.در پایان مهدی پیرهادی با ۱۶ رای از ۲۰ رای ماخوذه به عنوان نماینده شورا در این مرکز انتحاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار